הלב הפועל של האוניברסיטה

אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב אימצה אל לבה את תכנית המנטורינג, נערות למען נערות בסיכון, תכנית מצילת חיים שנוסדה ומתקיימת זה שש עשרה שנים בבית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת תל אביב. תכנית ששינתה את מהלך חייהן של 1,200 נערות, לטובת עתיד טוב יותר.

06 דצמבר 2018
הלב הפועל של האוניברסיטה

ידידי אוניברסיטת תל אביב, השותפים והמחבקים את התכנית, פותחים את לבם וביתם ומקיימים אירועי הצדעה התרמה לבוגרות התכנית.

איל וולדמן, יו"ר ומייסד חברת מלאנוקס, חבר בחבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב, פתח לאחרונה את ביתו לאירוע הצדעה והתרמה מעורר השראה, לכבודן של בוגרות תכנית "המנטורינג".  

באירוע השתתפו ארבע מבוגרות התכנית, גיבורות בעלות מסע חיים קשה ומורכב, אשר שיתפו את ידידי אוניברסיטת תל אביב כיצד ההשתתפות בתכנית, בין כתלי האוניברסיטה, שינתה את חייהן.

נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופ' יוסף קלפטר אמר: "האוניברסיטה שהינה במהותה גוף מחקרי, שמה לנגד עיניה גם את דגל המעורבות החברתית. בתכנית זו אנו רותמים את ידע שנוצר באוניברסיטה לטובת שיקום נערות וצעירות בקהילה.

מנכ"לית אגודת הידידים עו"ד עדי אולמרט, יוזמת האירוע העניקה למארח, איל וולדמן תעודת הוקרה על תרומתו המתמשכת לתכנית ייחודית זו, והוא מצידו ציין כי תעודה זו מרגשת אותו ביותר. עדי ביקשה מהאורחים להתגייס כדי להבטיח את קיום התכנית ואף לפתחה למגזרים נוספים בחברה הישראלית.

מאיה אברהם זמרת מובילה בפרויקט של עידן רייכל ריגשה את לב כולם בביצועה לשירים מתוך הפרויקט של עידן רייכל ואף עין לא נותר יבשה בביצוע משותף של מאיה אברהם ובוגרות התכנית לשיר, אם תלך.

 

היו והתרגשו:

גיל שויד ומיטל דנינו
עופר ורווית נמרודי
אהוד סול ואילנית לנדסמן–יוגב
עידו ושרית חג'ג'
גיא ומיכל ברעם
עדי קייזמן ואסתי גינצבורג
הילה ורני רהב
ועוד רבים

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>