מפגש חגיגי של חברי חבר הנאמנים בביתם של ד"ר ציפי ויגאל לנדאו‏

ד"ר ציפי ויגאל לנדאו, חברי חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב פתחו את ביתם לאירוע של חברי חבר הנאמנים, לציון השנה החדשה

מפגש בביתם של ד"ר ציפי ויגאל לנדאו‏

את פני האורחים קיבלו נשיא אגודת הידידים אמנון דיק ומנכ"לית האגודה, עו"ד עדי אולמרט שאף פתחה את הערב והקדישה למארחים את שירו של יורם טהר-לב "סוכת שלום".

פרופ' יעקב פרנקל , יו"ר חבר הנאמנים הודה לציפי ויגאל לנדאו המארחים וסיפר על שולשת התעשייינים למשפחת לנדאו. האבא ואיש הפלמ"ח שייקה, והבן המארח יגאל, ועל מיזם רציו של השניים.
 

פרופ' פרנקל ציין שהמשותף לכל האורחים באירוע הנו החיבור העמוק לאוניברסיטת תל אביב.

נשיא האוניברסיטה, פרופ' אריאל פורת שנכנס לתפקידו לפני כארבעה וחצי חודשים, דיווח על הקמת מכון רב תחומי לפיסיקה קוואנטית ועל התוכנית להקים מרכז לבינה מלאכותית.

 

פרופ' פורת שכיהן בעברו כדיקן הפקולטה למשפטים באוניברסיטה הרגיש בנוח – בקהל ישבה נוכחות מרשימה של האליטה המשפטית: שופט בית המשפט העליון בדימוס יורם דנציגר, עו"ד פיני רובין, עו"ד יוסי גרוס, עו"ד נחום פיינברג, עו"ד תמר ויהודה רווה, עו"ד יורם ראב"ד ואחרים.

 

את הערב, עליו הייתה אחראית דנה רכטמן סמנכ"לית הפעילות והתוכן של האגודה, נעלה החוקרת המצטיינת והצעירה פרופ' אילה ארד מהפקולטה לניהול.
בהרצאתה היא האירה בזרקור את הזוית הפסיכולוגית של תורת המשחקים ואת הסוגיה של קבלת החלטות אסטרטגיות .
 

"יש להתייחס לתופעות חברתיות המבוססת על החלטות רגשיות ולחקור אותן כדי להבין מהי הדרך לקבלת החלטה אסטרטגית נכונה – למשל מדוע אדם מחליט לעשות דיאטה אבל לא עומד בה או נרשם למכון כושר ומשלם לכל השנה אבל הולך רק פעם אחת". ואז שאל אותה אמנון דיק שאלה פתוחה: "האם יש מודלים בתורת המשחקים שיפתרו את בעיית הרכבת הממשלה החדשה"....

 

 

השתתפו באירוע: עתליה ועופרה שמלצר, סמדר נמרודי, דוד פורר, יאיר רוטלוי, מוטי כוזהינוף, לילך סיגן וליגד רוטלוי, דפנה הרלב-אביב, פרופ' איתמר רבינוביץ, גד פרופר, בני פדני, יעל אלמוג זכאי, עמוס אלעד- סגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ, פרופ' משה צבירן דיקן הפקולטה לניהול ואחרים.

לאלבום התמונות המלא מהאירוע >>

(צילום: איציק בירן)

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>