מה למדו חברי חבר הנאמנים על עסקים משפחתיים?

באווירה משפחתית התכנסו חברי חבר הנאמנים של אוניברסיטת תל אביב, בראשותו של פרופ' יעקב פרנקל, בביתה של ד"ר נאוה מיכאל-צברי, דור שני לחברי חבר הנאמנים של האוניברסיטה, למפגש מיוחד על עסקים משפחתיים.

27 יולי 2017
צבי סטפק, נאוה מיכאל-צברי ופרופ' יוסף קלפטר

ד"ר נאוה מיכאל-צברי, דור שלישי למשפחת התעשיינים שטראוס, עומדת בראש מרכז רעיה שטראוס לחקר עסקים משפחתיים באוניברסיטת תל אביב ומרצה בנושא עסקים משפחתיים בכנסים בארץ ובעולם.

 

נאוה, יחד עם פרופ' דן וייס, סקרו סוגיות שונות של תופעת העסקים המשפחתיים והרחיבו על אוסף הערכים המשפחתיים שמביאה המשפחה לעסק, כמו סולידאריות עסקית, מודעות לשמירה על השם הטוב של העסק (ושל שם המשפחה) ותרבות ארגונית של חשיבה לטווח ארוך.

 

פרופ' וייס סקר גם את החולשות ממנו סובל עסק משפחתי: עירוב של גבולות בין אהבה וכסף, קריירה וכח, החלטות אישיות והחלטות עסקיות וגם אתגרים כמו המעבר בין הדורות והכנת העסק לשרידות לארוך זמן.

 

נשיא אוניברסיטת תל אביב פרופ' יוסף קלפטר הודה ליו"ר אגודת הידידים אמנון דיק ולמנכ"לית האגודה סיגל אדר שיזמו את האירוע, בירך את האורחים ועדכן על אירוע גאלה שיתקיים בדצמבר בנסיכות מונקו בנוכחותו ובחסותו של הנסיך אלברט, לגיוס תרומות עבור אוניברסיטת תל אביב. 

 

למידע נוסף על חבר הנאמנים הישראלי>

אוניברסיטת תל אביב עושה כל מאמץ לכבד זכויות יוצרים. אם בבעלותך זכויות יוצרים בתכנים שנמצאים פה ו/או השימוש
שנעשה בתכנים אלה לדעתך מפר זכויות, נא לפנות בהקדם לכתובת שכאן >>